مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 17:002021-01-13سياسي

طرح اطعام فاطمی| توزیع 8000 پرس غذای گرم میان نیازمندان پارس آبادی


مسؤول ستاد مردمی فرهنگی و مذهبی یاس کبود پارس آباد گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها و گرامیداشت ایام فاطمیه، 8000 پرس غذای گرم در مناطق مختلف شهرستان پارس آباد توزیع می شود.

- عسگر قنبرزاده شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، حاجکرونا این مراسم اجرا نشد و جوانان و نوجوانان شهرستان پارس آباد به عشق حضرت فاطمه زهرا(س) پای کار آمدند تا پویش مردمی و طرح اطعام فاطمی را که برگرفته از حدیث منسوب به حضرت زهرا(س) نام گرفته، به مرحله اجرا برسانند.

مسؤول ستاد مردمی، فرهنگی و مذهبی یاس کبود پارس آباد ادامه داد: غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع می شود.

قنبرزاده ارزش ریالی غذای توزیع شده در ایام فاطمیه را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این ستاد مردمی در طول شیوع کرونا و در مناسبت های مختلف توزیع بسته های غذایی و غذای گرم را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: اوضاع اقتصادی و شیوع کرونا، مشکلات عدیده ای بر مردم تحمیل کرده و برخی از شهروندان را در تهیه مایحتاج اولیه زندگی ناتوان ساخته است که این موضوع برای خیرین و فعالین فرهنگی دردمند جامعه تعهدی از جنس کمک و گذشت ایجاد کرد، که با همدلی و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطعام فاطمی| توزیع 8000 پرس غذای گرم میان نیازمندان پارس آبادی

طرح اطعام فاطمی| توزیع 8000 پرس غذای گرم میان نیازمندان پارس آبادی